Teater/musikal imorgon då C:

Hejsan!
Här kommer 2 bilder från idag när jag och Ronja hade lite kul xDD
Haha, älskar den där animeringen ^^ Men det är faktiskt sant att jag skulle ramla av och slå ihjäl mig irl D:
Har släppt första delen av min nya serie What hurts the most. Ni får gärna se :)
Om ni ser så blir Sally-sweet glad 8D (lilla jag) OwO Nej jag är INTE liten o.O

Imorgon ska jag, mamma, Linnéa och hennes mamma åka och först äta middag på stan tillsammans C': Efter det ska vi kolla på en Pippi teater/musikal som vår bästis Alexandra spelar Annika i :'D DET SKA BLI SÅ KUL ATT TITTA PÅ HENNE FÖR HON ÄGER PÅ TEATER *-* Mysig liten eftermiddag/kväll alltså C':
Nu ska jag fortsätta spela MSP och sen ska jag äta kvällsfika ^^ YUMMY, YUMMY!
Vart är alla kommentarer? Vi uppdaterar ju supermycket men får inget tillbaka :(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback