8/7-13 C:

Hej!
Idag var jag med Mollie-pop som har slutat på MSP. Vi gjorde larviga videos på min irl instagram, kollade på footlose, åt popcorn och godis Cx En perfekt mysdag helt enkelt :') Igår hade jag lite roligt med en massa 8D Tältade med några tjejer på MSP och Fille. Jag känner Smulan.rockar irl ;)
Mysiga små fina bilder i olika storlekar x''D
Men iallafall i lördags när Ronja filmade när hon spelade MSP så filmade jag också ;)
Här har ni min video, nu slipper ni gå in på youtube för att kolla. Bra va? ;)
Så att alla vet så är min mobil och dator avstängd efter 00.00 varje natt. 
Kul att ni använder bloggchatten :* Ni får gärna skriva mer där 8D
Btw: Jag och pappa städade till min hamster Theodor idag :'D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback