JAG TROR JAG VET HUR MAN LÄGGER UT FLERA BILDER I ETT INLÄGG

Mobba inte för min efterblivenhet :3
Haha lol det fanns ett ord som hette "efterblivenhet" o.o
 
Okej ska lägga ut lite random bilder c:
Tepaz *--------* SÖTASTE VOVVEN EVER *-*
Fast de var bilder ifrån när han va liten *-*
 
DET FUNKA JU
OMG xD
 
DEN "SÄGGIGA AMEN" HHAHAHAHHAHAH VA TYP I LEVEL 12 ELLER NÅTT DÅ <3333
(Min dator lagga sönder D: )

Första gånger jag träffa ♥♥♥burken♥♥♥ xd
Fast det tog typ nån månad innan jag fatta att det var han :) #proooooo

DET VA NÅN SKUM SOM HETTE PRECIS LIKADANT SOM JAG FAST MAN KUNDE INTE SÖKA PÅ HENNE OCH HON SKREV TILL MIG OCH SEN EFTER ETT TAG RADERA HON GUBBEN OCH DET SISTA HON SA VAR: "förlåt syster, det var jag" MEN DET VAR JU INTE MICKIS OCH JAG VET FORTFARANDE INTE VEM DET ÄR DAAAAAAAMP
OMGGGG GAMMAL BILD x.x
 
JOOO, tror inte jag orkar lägga ut mer bilder owo
 
Hejdå ccccc:
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback